Avrupa Atletizm Şampiyonası’nın kapanış gününde gözler 4×100 metre finalindeydi. Finalde Türkiye, müsabakayı yedincilikle tamamladı. Atletizm Milli takımımız Ülkemizi Başarı ile temsil ederek Madalyalarla Türkiye’ye döndü.

Münih 2022’de , üç madalya çıkardığı Avrupa Şmpiyonasında 4×100 metre finalinde Avrupa yedinciliği elde etti. Emre Zafer Barnes, Jak Ali Harvey, Kayhan Özer ve Ertan Özkan’dan oluşan takım, 1 numaralı kulvarda koştuğu final yarışında 39.20’lik dereceyle yedinci sırayı aldı. Ay-yıldızlı ekip, böylece puan sıralamasında Türkiye’nin hanesine iki puan yazdırdı.

Son gün yapılan erkekler 10,000 metre finalinde ise Aras Kaya istediği sonucu alamadı. Aras, 26 atletin yarıştığı finalde ilk yarıyı önde geçerken, 7000 metreden sonra geriledi ve finişe 28:23.77’lik derecesiyle 16. sırada geldi.
Türkiye, şampiyonayı Yasemin Can’ın bir altın, bir gümüş, Yasmani Copello’nun da bir bronzu olmak üzere toplamda üç madalyayla alarak Şampiyonayı 16. sırada Tamamladı.
EĞİTİM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026MERSİN
23 Haziran 2026MERSİN
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNCEL
23 Haziran 2026GÜNCEL
23 Haziran 2026
1
MEZİTLİ’DE TEKNİK STANDARTLARA UYGUN YOL ÇALIŞMALARI
19890 kez okundu
2
BAŞKAN TUNCER: “MAHALLELERİMİZİN SESİ BİZİM YOL HARİTAMIZ”
5434 kez okundu
3
TİSAN’DA BETONLAŞMAYA YÜKSEK YARGI ENGELİ
4772 kez okundu
4
Yenişehir Sokaklarında Nefes Kesen Takip!
4693 kez okundu
5
DMD’Lİ TUĞRA YARDIM BEKLİYOR
4024 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.