Akdeniz Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekipleri, yaşlı ve hasta olduğu öğrenilen ev sahibinin oğlunun başvurusu üzerine, Çilek Mahallesi’nde bulunan 2 katlı binadan 3 kamyon dolusu çöp ve atık çıkardı.
Akdeniz Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü, halk sağlığını korumak ve sürdürmek için çalışmalarını sürdürüyor. Müdürlüğün santraline gelen bir şikâyeti değerlendiren belediye ekipleri, Çilek Mahallesi’nde bulunan iki katlı binaya doğru harekete geçti.
Belirtilen adrese ulaşan ekipler; binanın girişi, merdiven boşluğu, teras katı ve damında tonlarca çöp ve çeşitli atık malzemelerle karşılaştı. Çalışmaya katılan zabıta ekipleri, Alzheimer hastası olduğu ifade edilen yaşlı ev sahibinin oğlundan onay ve imza alıp tutanak tuttu.

Sonrasında harekete geçen çevre koruma ve kontrol müdürlüğü ekipleri de 2 katlı binadan topladıkları çöp ve atıkları çuvallara doldurup, evin girişine yanaşan kamyona yükledi. Uzun süren çalışma sonunda ekipler, çöp eve dönüşen yapıdan 3 kamyon dolusu çöpü toplayıp atık bertaraf tesisine ulaştırdı.
EĞİTİM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026MERSİN
23 Haziran 2026MERSİN
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNCEL
23 Haziran 2026GÜNCEL
23 Haziran 2026
1
MERSİN BÜYÜKŞEHİR’İN HİZMET KALİTESİNE TSE’DEN TAM NOT!
3082 kez okundu
2
“YÜREĞİ YARALI ANNELERİMİZ İÇİN BU SORUNU BÜYÜMEDEN HÂL YOLUNA KOYACAĞIZ”
2248 kez okundu
3
Mezitli ve Huzurkent Çocuk Kampüslerinde ‘Siber Güvenlik’ eğitimi
1860 kez okundu
4
“Türk Ordusu, bölgesel ve küresel barışın en önemli güvencesidir”
1827 kez okundu
5
Okul Bahçesi Boş, Yürekler Yangın Yeri
1779 kez okundu