SİLİFKE BELEDİYE BAŞKANI VE 17 ŞÜPHELİ ADLİYEYE SEVK EDİLDİ

Mersin'de Silifke Belediyesi’ne yönelik yürütülen yolsuzluk soruşturması kapsamında gözaltına alınan, aralarında Belediye Başkanı Mustafa Turgut'un da bulunduğu 18 kişi adliyeye sevk edildi.

Silifke Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen soruşturma doğrultusunda; "Suç işlemek amacıyla örgüt kurma", "İhaleye fesat karıştırma" ve "Rüşvet" iddialarıyla 19 Haziran'da operasyon düzenlenmişti.

Operasyonda CHP’li Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut, belediye yöneticileri, belediye personeli ve belediye ile iş ilişkisi bulunan bazı şirket yetkililerinin de aralarında olduğu toplam 19 kişi gözaltına alınmıştı.

Jandarmadaki işlemleri tamamlanan şüphelilerden Belediye Başkanı Mustafa Turgut ile birlikte 18 kişi, bu sabah yoğun güvenlik önlemleri altında Silifke Adliyesi’ne sevk edildi. Şüphelilerin savcılıktaki ifade işlemlerine başlandığı öğrenildi.

Benzer Videolar