Mersin Orman Bölge Müdürlüğü, Mut Orman İşletme Müdürlüğü, Çamlıca Orman İşletme Şefliği Adras mevkiinde Rehabilitasyon Programında olan sahalarda “Geleceğe Nefes” olacak Sedir Ormanımızı. “Karpelli Sedir Tohum Ekimi” metodu ile oluşturmak ve “Asıl Yurduna” geri getirmek için, 320 futbol sahası büyüklüğündeki alanda toprak işlemesi ile 250 km’lik teras yapılarak 70 bin kg sedir tohumlarını toprakla buluşturduk.
Mersin Orman Bölge Müdürü Yalçın’a, Mut İlçe Kaymakamı Batuhan Bingöl, Mut Orman İşletme Müdürü Necmi Poscu, İşletme personelleri, İlçe protokolü eşlik etti. Sahada çalışan kurum personeli ve vatandaşlarla birlikte tohumları toprakla buluşturan Bölge Müdürü Mustafa Yalçın; ” Buralar hepinizin bildiği gibi Sedirin yurdu, tesis edeceğimiz bu ormanları yörede yaşayan insanlarla el birliği içinde koruyarak Geleceğe Nefes yapmalıyız. ” dedi.
EĞİTİM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026MERSİN
23 Haziran 2026MERSİN
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNCEL
23 Haziran 2026GÜNCEL
23 Haziran 2026
1
MERSİN BÜYÜKŞEHİR’İN HİZMET KALİTESİNE TSE’DEN TAM NOT!
3082 kez okundu
2
“YÜREĞİ YARALI ANNELERİMİZ İÇİN BU SORUNU BÜYÜMEDEN HÂL YOLUNA KOYACAĞIZ”
2247 kez okundu
3
Mezitli ve Huzurkent Çocuk Kampüslerinde ‘Siber Güvenlik’ eğitimi
1860 kez okundu
4
“Türk Ordusu, bölgesel ve küresel barışın en önemli güvencesidir”
1827 kez okundu
5
Okul Bahçesi Boş, Yürekler Yangın Yeri
1779 kez okundu