DOLAR %
EURO %
ALTIN
BITCOIN 0%
Mersin
°

SABAHA KALAN SÜRE

MERSİN’DE TOPLU TAŞIMADA SIKI TAKİP: KLİMA, TEMİZLİK VE GÜVENLİK MERCEK ALTINDA!

MERSİN’DE TOPLU TAŞIMADA SIKI TAKİP: KLİMA, TEMİZLİK VE GÜVENLİK MERCEK ALTINDA!

ABONE OL
26 Haziran 2026 09:53
MERSİN’DE TOPLU TAŞIMADA SIKI TAKİP: KLİMA, TEMİZLİK VE GÜVENLİK MERCEK ALTINDA!
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Mersin Büyükşehir Belediyesi, toplu taşıma hizmetlerinde vatandaş memnuniyetini artırmak amacıyla denetim faaliyetlerini aralıksız sürdürüyor. Artan sıcaklıklarla birlikte toplu taşıma araçlarına yönelik klima denetimlerini yoğunlaştıran Büyükşehir ekipleri, vatandaşların daha güvenli ve konforlu bir şekilde seyahat edebilmesi için; araçlarda klima kullanımı, araç temizliği, fazla yolcu taşınması ve sürücülerin diğer kurallara uyup uymadığını titizlikle kontrol ediyor.

Mersin Büyükşehir Belediyesi, toplu taşıma hizmetlerinde vatandaş memnuniyetini artırmak amacıyla denetim faaliyetlerini aralıksız sürdürüyor. Artan sıcaklıklarla birlikte toplu taşıma araçlarına yönelik klima denetimlerini yoğunlaştıran Büyükşehir ekipleri, vatandaşların daha güvenli ve konforlu bir şekilde seyahat edebilmesi için; araçlarda klima kullanımı, araç temizliği, fazla yolcu taşınması ve sürücülerin diğer kurallara uyup uymadığını titizlikle kontrol ediyor. Zabıta Dairesi Başkanlığı’na bağlı Trafik Zabıta Şube Müdürlüğü ekipleri, rutin kontroller ve vatandaşlardan gelen şikâyetler doğrultusunda toplu taşıma araçlarını denetleyerek, kurallara uymayan sürücüler hakkında cezai işlem uyguluyor.

Bozkoyun: “Denetimlerdeki amacımız; vatandaşlarımızın daha konforlu yolculuk yapabilmesi”

Vatandaşların daha konforlu yolculuk yapabilmesi için toplu taşıma araçlarına yönelik denetimlerin düzenli olarak sürdürüldüğünü belirten Mersin Büyükşehir Belediyesi Trafik Zabıta Amiri Serdar Bozkoyun, “Günün belirli saatlerinde duraklarda rutin denetimlerimiz oluyor. ‘Alo 185 Teksin Çağrı Merkezi’ne gelen şikâyetleri de anında değerlendirip, sorunlu araçları trafikten ivedi bir şekilde çekerek arızalı klimalarını yaptırmalarını sağlıyoruz” diye konuştu.

Denetimlerin yalnızca klima kontrolleriyle sınırlı olmadığını ifade eden Bozkoyun, “Fazla yolcu ve diğer konularda da denetimler yapılıyor. Ayrıca şoförlerimizin sefer esnasında ve araç içerisinde yolcu varken sigara içtikleri tespit edildiği takdirde veya kapısı açık olan araçlara da yine cezai işlem uyguluyoruz” ifadelerini kullandı.

Sürücüler de denetimlerden memnun

Toplu taşıma araç sürücülerinden Emrah Koçak, klima denetimlerinin sıklaştırılmasını olumlu bulduğunu belirterek, “Bence denetimlerin sıklaşması iyi. Bizim için de iyi oluyor. Çünkü tüm şoförler klimalarını açarsa dolmuşlara ilgi çoğalır ve bizim de yolcu kapasitemiz artar” dedi.

Vatandaşlar Büyükşehir’in denetimlerini destekliyor

Toplu taşımayı kullanan vatandaşlardan Sabahat Kibritoğlu, Büyükşehir Belediyesi’nin toplu taşıma araçlarına yönelik sürdürdüğü klima denetimlerinden memnun olduğunu belirterek, özellikle sıcak havalarda klimanın büyük önem taşıdığını söyledi. Kibritoğlu, “Ben belediye otobüsü ile gidip geliyorum. Onun için bir sıkıntım yok, ama bazı minibüslerde ve dolmuşlarda klima sıkıntısı oluyor. Klima açık olmadığında baygınlık geçiriyoruz” diye konuştu.

Bir süredir Mersin’de bulunduğunu belirten Mertcan Metin de denetimlerin olumlu sonuç verdiğini ifade ederek, “Buraya geldiğimden beri araçlarda klimalar genelde çalışıyor. Şoför arkadaşlarımız bu konuda herhangi bir sıkıntı yaratmıyorlar” dedi.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP