DOLAR %
EURO %
ALTIN
BITCOIN 0%
Mersin
°

SABAHA KALAN SÜRE

SİLİFKE BELEDİYE BAŞKANI VE 17 ŞÜPHELİ ADLİYEYE SEVK EDİLDİ

SİLİFKE BELEDİYE BAŞKANI VE 17 ŞÜPHELİ ADLİYEYE SEVK EDİLDİ

ABONE OL
22 Haziran 2026 14:01
SİLİFKE BELEDİYE BAŞKANI VE 17 ŞÜPHELİ ADLİYEYE SEVK EDİLDİ
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Mersin’de Silifke Belediyesi’ne yönelik yürütülen yolsuzluk soruşturması kapsamında gözaltına alınan, aralarında Belediye Başkanı Mustafa Turgut’un da bulunduğu 18 kişi adliyeye sevk edildi.

Silifke Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen soruşturma doğrultusunda; “Suç işlemek amacıyla örgüt kurma”, “İhaleye fesat karıştırma” ve “Rüşvet” iddialarıyla 19 Haziran’da operasyon düzenlenmişti.

Operasyonda CHP’li Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut, belediye yöneticileri, belediye personeli ve belediye ile iş ilişkisi bulunan bazı şirket yetkililerinin de aralarında olduğu toplam 19 kişi gözaltına alınmıştı.

Jandarmadaki işlemleri tamamlanan şüphelilerden Belediye Başkanı Mustafa Turgut ile birlikte 18 kişi, bu sabah yoğun güvenlik önlemleri altında Silifke Adliyesi’ne sevk edildi. Şüphelilerin savcılıktaki ifade işlemlerine başlandığı öğrenildi.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP